universellt

Jobbar och står i

Publicerad 2012-07-14 20:33:44 i Vardag

Som rubriken lyder så fyller jag mina dagar med arbete. Idag har jag hållit i gång i affären från kl 8. Var inte därifrån förrän halv åtta på kvällen! Uh.
 
Men jag deppar inte. Det har regnat nästan oavbrutet idag så att det känns bra att sitta inne och känna hur pengarna rullar in. Jag ser fram emot på tisdag. (det måste bli lite bra väder!!) På tisdag tar jag och Hanna den årliga turen med färjan över till Klara på Öland. Förra året var det storm och oväder hela vistelsen. Det var så illa så att både ölandsbron och färjorna ställde in sina turer. Hoppas på bättring i år. Nått annat än hyrfilm och godismys?
 
Har i veckan sålt av min röda gamla lekstuga. Glad över att kunna skänka glädje till en ny liten ägare, Elvira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela