universellt

Skolan är över

Publicerad 2012-06-17 17:04:42 i Vardag

Har haft så hektiska men fina dagar sista tiden. I onsdags var det utklädd femkamp för alla treor på skolan. Jag fick sminka en lord voldemart. Teknikarna var utklädda till Harry Potter men blev slagna av den grymt snyggt utklädda mediaklassen. De var zoombies.
I torsdags var det skolavslutning och klassen anordnade tårttävling. Kunde vinna i tre kategorier - smak, utseende och presentation. Min grupps tårta vann tyvärr inget, men det var kul ändå. Finmiddag och härligt kompishäng på kvällen.
I förrgår var det student! Min kärlek sprang ut medan solen gassade. En underbar dag. Åt på kinan och firade. På kvällen drog jag och Klara till Hultsfredsfestivalen! Det var både spontant och grymt roligt. Träffade Hanna och Nellie och såg the Cardigans. Åt lite langos och njöt av lovet.
Igår var det studentmottagning. Jag övningskörde mina föräldrar till Kisa. (galet! sex mil! stor väg! det ter sig) Här var det god mat, mycket människor, vackra tårtor. Jag var lite trött men det var ändå himla trevligt.
Nu har jag sisodär 800 bilder att gå igenom och sålla bland. Det blir trevligt. På tisdag blir det lite ferrariåk och jag ska börja njuta av friheten att inte behöva gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela