universellt

Bal 2013

Publicerad 2013-05-28 17:28:20 i Vardag

 
I helgen gick årets bal av stapeln. På något sätt överträffade den här dagen förra årets bal. Hela dagen var underbar och jag njöt verkligen. Hade jätteroligt! Jag har lyckats fånga den stiligaste killen som finns. Han är inte bara stilig, han är också min bästa vän. Igår fick vi ett lägenhetserbjudande i Linköping så imorgon åker jag upp så ska vi kolla på den. Jag är lite nervös för att kasta mig ut i livet och flytta hemifrån. Samtidigt som jag är så förväntansfull på vad livet har för planer för mig.
 
Tack Emma Jansson för smakprovet på alla de bilder du lyckades knäppa i lördags. De är helt fantastiska. Jag kände mig verkligen som den prinsessan som jag ser ut att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela