universellt

Ser fram emot mycket.

Publicerad 2012-11-02 15:12:28 i Vardag

Jag är ledsen att jag är så kass på att hålla liv i den här bloggen. Summering sedan sist: skoltidningen är på tryckeriet. Det känns tomt att inte kunna knåpa på den längre, men jag är mycket nöjd över min insats. Framsidan är min! Helt galet. Jag är stolt. Inom en vecka kommer jag att ha tidningen i min hand.
 
PIXEL UF har rullat igång på riktigt. Fotograferat två jobb redan. Båda där mammor ville ha kort på sina två döttrar. Företaget känns väldigt motiverande och trevligt. Kan verkligen tänka mig att fortsätta ta jobb efter studenten. Här har ni lite smakprov:
 
 

 
Bangladeshresan är ett faktum. Resväskan ligger på mitt golv och nästa lördag far vi. Jag är nervös. Faktiskt ganska livrädd. Men samtidigt ser jag väldigt mycket fram emot det. Antagligen det största jag gjort hittills i mitt liv. Tänk vad mycket insikter jag kommer få! Tänk kulturen. Tänk bara att få träffa en riktig hindu.
 
Nu har jag haft lov i en vecka. Det har varit en del skolarbete att göra pågrund av att jag kommer vara borta från skolan så pass länge. Men jag har njutit också. Sovit ut, varit med Nils, tränat... Imorgon drar jag upp till Linköping igen och ska gå på hockey. På kvällen blir det alla helgonamiddag med Nils släkt.
 
Jag ser fram emot mycket. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela