universellt

okejokejokej!

Publicerad 2009-08-14 22:46:06 i Foto - Natur




Tanken var att jag och mina föräldrar skulle åka till öland på söndag för att tillbringa en vecka som vanligt. Men eftersom att vädret inte verkar bli så fint, och när min bror inte längre följer med på våra gemensamma semestrar utan känner sig vuxen nog att åka på egna äventyr så kändes det lite omotiverande. Ikväll har min mamma fått lite action i blodet. Hon ringde en gammal granne ifrån sin Stockholmstid, och nu är en lägenhet mitt inne i Visby på Gotland vår i en vecka. Hur härligt låter inte det? Även om vädret inte är det bästa varje dag kanske, så kommer det ju vara så mycket att se.
Jag har aldrig varit på Gotland. Men jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på att jag nu har en systemkamera i mina ägor. Så mycket bilder jag vill ta. Visby sägs vara fullt av rosor den här tiden. Det är vackert.

Jag tar med mig datorn. Men jag får se hur det blir med internetuppkoppling. Godnatt. Föresten har jag fått min första premurant på bloglovin idag. Kul! Hoppas fler fastnar här för att de trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela