universellt

Uppdatering till hanna

Publicerad 2009-10-09 17:08:32 i Foto - Människor

Vänner. Ni är så vackra, ni. Bild ifrån förra helgens kladdkakekrig.
Helg igen, så bra det känns.
Fick igår en nästan månads försenad fördelsedagspresent av storebror. Inte nog med att han skjutsar mig till skolan nästan varje dag numera och igår körde mig hem, så gav han mig ett 16 MB USBminne. Det har vi, eller jag behövt länge. En säker sticka att förvara bilder och data på.

Idag så slutade jag 12.20. Ganska så överkomlig skoldag, ja. När jag kom hem väntade mig en HELT NY kamera. Min elektroniksamling utökas alltså. En läcker kompaktkamera ifrån Olympus, eftersom att optiken i min förra kompaktkamera förstördes av en olyckshändelse så fick jag en ny tackvare försäkring! + att den är hur mycket bättre som helst. Ifrån 8.1 megapixlar till 12.0, mängder av nya funktioner och sådär. Dock så ska jag inte släppa systemkameran, den går före i de flesta lägen.

+ Jag har börjat måla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela