universellt

bye bye bicycle

Publicerad 2009-09-08 19:25:48 i Foto - Natur


Dålig uppdatering eftersom det mesta som händer om dagarna är skolrelaterat = tråkigt att skriva om. Jag har varit trött i skolan och så har man ju en väldigt rolig klass också som gett många skratt. Iallafall så imorgon väntar en trevlig dag. Bild igen, en inlämningsuppgift i hemkunskap som redan är klar och efter lunch skoljogg vilket betyder att man får gå en promenad och sluta. Härligt, och så kommer det paket på posten hoppas jag också. Jag har i dagarna färdigställt ett album också, en samling av bilder ifrån årskurs åtta. Det blev jättebra, ett nyårslöfte avprickat!
Nu är det iallafall tv som gäller. Lägga läxorna åt sidan för att se Idol, och saknade Andra Avenyn.

föresten så saknar jag min kamera.. det kliar i fingrarna på mig av kreativa idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela