universellt

Onsdag

Publicerad 2009-09-02 19:34:52 i Foto - Övrigt



Lite bildbrist, min kamera är utlånad ett tag till min morbror som är ute och reser.
Jag är avundsjuk på min kusin och man som ska tillbringa över 2 veckor på Bali. Iallafall, en kort dag idag, hemma vid kvart över tre. Igår bytte jag som sagt skåp, tyvärr hade jag lite otur. I skåpet jag tilldelades stinker det, jag menar verkligen stinker sötsliskig kokosparfym. Så, tack vänliga själ som sprutat ner skåpet lagom tills det stängdes sista gången. Man får en chock av det söta när man öppnar det, sen vandrar man omkring i ett moln av kokosdoft ett tag. Idag har vi haft bild igen, det är nog mitt favoritämne! Pratat film, manus, idéer.
Nackspärren lindras. Bröllopsbilder beställdes ifrån fuji igår, ska ikväll skickas in till lokaltidningen - om jag bara kan välja vilken. Album byggs upp via datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela