universellt

brrr.

Publicerad 2010-01-31 19:33:42 i Foto - Natur






I torsdags mådde jag inte så bra i skolan så jag fick åka hem. Att vara sjuk gör mig otroligt rastlös. Så det innebär att jag var frisk nog för att fota hela helgen. Har fotat mig själv, fåglar, snö, mat, storebror. Alltså lite allt möjligt. Har även börjat lära mig göra lite animationer. Kul. Fast jag har än inte klurat ut hur jag lägger upp det här. Igår satt jag och pappa och såg Grabben i graven bredvid. Mysig film. Ikväll har jag försökt tanka en gammal filmklassiker, En kärlekshistoria. Dock har jag fått avbryta för att jag tar upp hela husets internetuppkoppling. Filmen ska ses inom snar framtid iallafall.
Idag har det varit min farmors födelsedag om hon hade levt. Hon skulle ha fyllt 79år, dock lämnade hon oss alldeles för tidigt. Ett ljus har tänds för henne idag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela