universellt

rosiga kinder är grejer det

Publicerad 2010-01-16 16:59:21 i Vardag

idag har jag åkt snöskoter.
helt galet kul!
familjekompisar och sådär har varit vid en sjö
grillat, tagit det lugnt och åkt skoter.

en sak tynger mitt hjärta.
kameran ligger fortfarande uppe i huvudstaden eftersom min kusin inte kom ner den här helgen.
mamma och jag tänkte åka upp och hämta den över helgen
men det kändes jobbigt att åka så många timmar för en natt
nästa helg kommer den (förhoppningsvis?)

fotoprojektet ligger på is
imorgon ska jag väl ta tag i det
men det blir inte samma sak av det och inte alls samma motivation
när man bara har en liten kompakt
jag saknar bländarreglaget ganska så mycket

veckan har gått fort, inte hänt så mycket
nästa vecka väntar dock utvecklingssamtal,
föreläsning ifrån Mietek, en man som suttit i koncentrationsläger
och friluftsdag.
på friluftsdagen åker jag till Kisa, skidbacke. kul.
har tagit fram mina skidor och skidglasögon och peppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela