universellt

tisdagskväll

Publicerad 2010-01-26 21:33:39 i Vardag

ikväll sitter jag och funderar över gymnasievalen.
innan fredag måste jag ha lämnat in ansökningen till syo.
egentligen är jag väl inte så osäker
men det känns ändå som att jag inte är redo
jag väntar tills imorgon kväll också
då kanske det känns bättre
enklare att klicka in sig på dexter
söka linjer och bekräfta

det känns lite jobbigt att ha tyska, so och idrottsläxor dessa kommande dagar
idrotten känner jag dock att jag har koll på
och det är ju bra, för det är det jag har prov i
Hälsa - kost & träning.

En resa till Stockholm är så gott som klar inför sportlovet
mysigt att åka upp till storstan.

kameran står stadigt på skrivbordet här i mitt rum
den används inte så flitigt nu när jag går i skolan
men det är känslan som är fin
att den bara står där utifall att jag skulle använda den
och fjärrkontrollen är som sagt amazing.

det var en liten kvällskoll. godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela