universellt

lägesuppdatering!

Publicerad 2010-07-22 00:16:24 i Foto - Natur

Jag har uppdaterat lite i min kamerautrustningsavdelning här på bloggen. Det slog mig att jag inte gjort någonting åt det på över ett år! Nu finns det senaste objektivet, fjärrkontrollen och reflexskärmen med. Välkomna att titta in där, här till höger på sidan. Klicka på kameran.

Imorgon åker jag med Hanna över till Öland. Ska hänga med Klara, ha det bra och förhoppningsvis njuta av vackert väder. Är där på lite obestämd tid, vi får se hur länge vi håller ut. Jag tycker att det ska bli trevligt, i varje fall.

Lite fiskmåsar ifrån Västervik förra veckan. Två chokladdoppade och en ren. Dock är bilden ett kollage, två av de tre måsarna är inklippta. Men vad gör det? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela