universellt

God jul!

Publicerad 2011-12-23 21:59:02 i Vardag

Om 2 h är det julafton igen. Nu sitter jag och "doppar grytan", alltså doppar annanasbitar i smält mjölkchocklad. urgott som efterrätt. Ikväll har Henrik och jag stått som kockar. Jag gjorde serranorullar med citronkräm och friterad kapris till förrätt och han gjorde tacopaj till huvudrätt.

Nils köpte en bil igår som vi provkörde in till Vimmerby idag. En svart saab. Trots hemsk huvudvärk, snor och djup trötthet så gick vi och julhandlade lite. Tabletter lättar trycket. Hemskt tråkigt att vara sjuk på julafton. Det har jag nog aldrig varit tidigare.

Mina föräldrar fick sin julkapp i förskott. Två gula fina nya akvariefiskar! Det gick totalhem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela