universellt

Redan lucia imorgon

Publicerad 2011-12-12 16:46:08 i Vardag

tiden går så fort nu....

igår hade jag och nils pepparkakshusbygge här hemma. det var svårare och värre än jag någonsin kunnat tänka mig. slutresultatet blev ändå en husvagn utav pepparkaka. har bara dekorationen med klisstyr kvar.

i veckan som var beställde jag hem lite bilder ifrån crimson.se och tjena vad bra det blev. de har verkligen rätten att kalla sig för proffslabb.

imorgon är det lucia och på onsdag kör min älskling upp till körkortet! håller verkligen tummarna. jag är nog mer nervös än honom. på fredag vankas det myskväll med massor av tjejer.

en bild av min mormor som jag tog i helgen till en fotoläxa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela