universellt

the snow is falling when the sun is shining.

Publicerad 2011-12-21 11:42:08 i Vardag

Mina vänner, jag kan nu tala om för er att jag har jullov. Galet vad skönt. Jag är jätteförkyld. Har sovit med värmefilt hela natten och hostar och snörvlar och häller i mig varmt honungsvatten och gnäller på huvudvärk. Jag ogillar verkligen att vara sjuk.

Igår var jag på tjejkväll, vi firade in jullovet sammanslaget av födelsedagsfirande av Amanda och Hanna. Det blev god mat och jättegod marrängtårta och prat och mys.

Idag singlar snöflingorna ner utanför fönstret. Jag väntar på att nils ska svänga förbi med bilen (JAG HAR EN POJKVÄN MED KÖRKORT, gaaalet) och mysa ner sig i soffan med mig.

På lördag är det julafton och nu har jag lagt ner julklappsstressen. Jag har knappt inhandlat något men jag har faktiskt inte haft ork mellan mina hostattacker. Jag ska överrösa mina närmaste med kärlek och omtanke. Hinner inte alla klappar fixas till just dopparedagen så finns det faktiskt dagar efter jul också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela