universellt

10 månader!

Publicerad 2011-11-02 11:06:41 i Vardag



igår firade jag och min muffins 10 månader! Det gjorde vi genom att vänta på tågförseningar. Vi åkte in till vimmerby för först skulle jag på ett fotojobb. Det gick bra!



Sedan gick vi och åt på kinarestaurangen, det var gott! Vi besökte intersport och kollade ut ett par jättebra pjäxor och kanske ett par potensiella skidor åt mig. För jag har växt ur mitt och jag har bestämt mig för att hoppa upp några snäpp på avancerat-skalan till jag tror både min pappas och pojkväns förtjustning. Den här säsongen ska gå mer i teknikens tecken än fartens, tror jag. Förhoppningsvis kan jag kombinera dem två. Om en månad ska jag och nils åka till sälen tillsammans - det ser vi fram jättemycket åt!

Huvudgrejen var att vi skulle gå och bowla igår. Men det var inte så kul, för jag blev utklassad. Sen så åkte vi hem, planerade inför maskeraden som min klass ska anordna på fredag, världens bästa klass typ. (hanna jag lovar att du får minst en polis, okej? kanske två)

På kvällen åt vi dipp och egenodlade morötter, apgott. Vi såg på filmen American Beaty, den var jättekonstig. Nu har min hals blivit jättemycket värre igen. Hostat tills jag blivit gråtfärdig inatt. Fått kliva upp flera gånger. Dricker honungsvatten nu. Det får bli en lugn kurerardag idag också. Usch, det är så drygt att inte kunna göra någonting!!

Här kommer en bild på min kisse. Hon är söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela