universellt

återigen helg

Publicerad 2011-11-18 17:22:07 i Vardag

Bloggen har fått ett omvänt ansiktslyft. Alltså bytt ner sig lite. Jag gjorde det mest i brist på annat, jag behövde en förändring. Så såhär får det vara ett tag. Vitt.

Nu är det fredag igen och jag hostar fortfarande. I helgen ska jag och min familj hänga upp adventsstjärnorna i fönstren för nästa helg är det redan första advent! Otroligt. Amanda fyller 17 imorgon (grattis!) och jag hade tänkt gå på dansprofils uppvisning Oscarsgalan, men det har blivit slutsålt båda föreställningarna. Kul för dem, men tråkigt för mig!

Ikväll ska Hanna på idol (AH, jag ska titta efter er!) och jag ser inte fram emot nästa vecka och de STORA proven i både tyska och filosofi. Uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela