universellt

höstlov

Publicerad 2011-10-28 17:53:42 i Vardag

En fredagskväll ligger framför mig. Jag är ensam ikväll, har precis avverkat en romantisk komedi som jag legat och gråtit och hostat till om vart annat! Var i skolan idag men vet inte om det gav så mycket. Nu är det iallafall lov och det är efterlängtat.

Jag har börjat blogga mer nu på senare tid. Äntligen kanske suget kommer tillbaka. För ett par år sedan var jag väldigt aktiv och såg en mening i det. Sedan gick det utför och läsarna tappade lusten på mina bristfälliga och sällan publicerade inlägg. Nu har jag gett det en chans igen. Med hopp på att min kille ska göra en hemsida till mig och mitt fotograferande framöver, och då och där vill jag gärna kunna länka till en fungerande blogg och flödar av bilder och min vardag. Lika bra att börja vänja sig vid det liksom. :)

Ikväll blir det idol och äta lite onyttigt. Har inte rört på mig på hela veckan så hälsodagboken vi gör för idrotten ekar tom. Men hellre att man tar det lugnt och blir frisk (och unnar sig lite gott faktiskt) än att bara bli ännu sjukare och ledsammare.

Imorgonkväll vankas lite fest med min pojkvän och hans kompisar. Undrar hur det slutar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela