universellt

Nässprayar´n talar

Publicerad 2011-10-31 19:29:47 i Vardag

Idag har jag och min pojkvän haft en mysdag. Det kan vara så illa att jag har åkt på en öroninflamation, usch. Så vi har kurerat. Kollat på beck, ätit smörpopcorn och bakat chokladbollar (vad tusan man måste unna sig ibland, på en måndag också!) Vi har läst böcker då vi båda har projekt i skolan då böckerna måste vara klara innan lovet. Så är det med livet.
Imorgon beger vi oss in till Vimmerby. Ska ha en fotografering och sedan ska vi småfira lite 10månaders kärlek med att äta på kinarestaurang och spela bowling om jag orkar med det.
Igår var vi på hans halvsysters sons namnfest. Åke. Så häftigt namn. Jag ser fram emot att träffa Bettan. Alltså min kusins nyfödda dotter Betty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela